صفحه اصلی
  • دوشنبه، ۲۹ بهمن ۱۳۹۷
Logo
Sal97
Logo

موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی رشت

Institute of higher education of Acecr of Rasht

نحوه دریافت وام شهریه غیرانتفاعی صندوق رفاه دانشجویان از مهر 1397

نحوه دریافت وام شهریه غیرانتفاعی صندوق رفاه دانشجویان از مهر 1397

* تشکیل پرونده واحد دانشگاهی:

   دانشجویان در موعد مقرر ابتدای هر نیمسال تحصیلی پس از مطالعة «شیوه­ نامة اجرایی (سایت صندوق رفاه) نحوه پرداخت و بازپرداخت وام شهریه از طریق بانک قرض الحسنه مهر ایران»، با استفاده از مرورگر اینترنت اکسپلورر ضمن مراجعه به پورتال دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان به نشانی: www.bp.swf.ir و لینک تشکیل پرونده و با ثبت دقیق اطلاعات شخصی ملزم به انجام موارد ذیل می ­باشند:

1- دریافت فرم مشخصات دانشجویان و فرم درخواست وام شهریه نیمسال از واحد صندوق رفاه یا انتشارات مؤسسه.

2- تحویل کپی شناسنامه و کارت ملّی و کپی کارت دانشجویی و فرم­های تکمیل شده به واحد صندوق رفاه مؤسسه.

3- مراجعه دانشجو و ضامن به یکی از شعب بانک قرض­ الحسنه مهر ایران جهت افتتاح حساب و تشکیل پرونده بانکی.

** تشکیل پرونده واحد بانک:

   مدارک بانکی دانشجو: درخواست کتبی و تکمیل فرم ­های قرارداد بانک توسط دانشجو به همراه ارائه اصل و کپی شناسنامه و کارت ملّی دانشجو.

مدارک بانکی ضامن:

- ارائه اصل و کپی شناسنامه و کارت ملّی.

- کارمندان شاغل: ارائه کپی آخرین فیش حقوقی ممهور شده با گواهی کسر حقوق و یا ارائه یک فقره چک.

- مشاغل آزاد: ارائه پروانه کسب معتبر مربوط به محل کسب و آخرین قبض آب یا برق یا گاز محل کسب.

ارائه فیش آب یا برق یا گاز یا تصویر سند مالکیت یا اجاره­ نامه و ... محل سکونت ضامن.

تذکر مهم: دانشجویانی که در نیمسال­های گذشته نیز تشکیل پرونده داده ­اند می­ بایست مراحل فوق را انجام دهند.

موفق و مؤید باشید

«امور دانشجویی و فرهنگی مؤسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی رشت»

آخرین اطلاعیه ها

دسترسی سریع

طراحی و اجرا : iSaeed.Net