قابل توجه دانشجویان موسسه جهاد دانشگاهی گیلان

۰۲ تیر ۱۴۰۰ | ۰۳:۵۲ کد : ۳۲۳۵۴ پژوهشی اخبار پربازدیدترین اخبار اخبار ویژه
تعداد بازدید:۱۳۳۸
قابل توجه دانشجویان موسسه جهاد دانشگاهی گیلان

باستحضار می رساند ثبت نام بیست و سومین جشنواره جوان خوارزمی و بیست و پنجمین جشنواره بین المللی خوارزمی از فروردین ماه 1400 شروع شده و مهلت ثبت نام در این دوره از جشنواره ها تا پایان تیرماه سال جاری می باشد.
جشنواره جوان خوارزمی برای رقابت دانش‌پژوهان و فناوران با شرط سنی کمتر از ۳۵ سال، و جشنواره بین‌المللی خوارزمی برای رقابت پژوهشگران داخلی، خارجی و ایرانیان مقیم خارج از کشور انجام می‌شود. طرح‌های قابل پذیرش می‌بایست در پنج محور پژوهشی شامل پژوهش‌های بنیادی، پژوهش‌های کاربردی، طرح‌های توسعه‌ای، ابتکار و نوآوری و در هجده گروه تخصصی شامل فناوری‌های شیمیایی، مکانیک، برق و کامپیوتر، هنر، معماری و شهرسازی، کشاورزی و منابع طبیعی، علوم پایه، عمران، مهندسی صنایع و مدیریت فناوری، مواد، متالورژی و انرژی‌های نو، زیست فناوری و علوم پایه پزشکی، محیط‌زیست، فناوری‌نانو، هوافضا، مهندسی نرم‌افزار و فناوری اطلاعات، مکاترونیک و صنایع دفاعی به جشنواره بین‌المللی خوارزمی ارایه گردد.

علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره خوارزمی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی وب‌گاه جشنواره به آدرس www.khwarizmi.ir مراجعه نمایند.
 

کلید واژه ها: جشنواره خوارزمی فناوری جشنواره بین المللی جشنواره بین المللی خوارزمی پژوهشی پژوهش های کاربردی