جهاد دانشگاهی گیلان امکان ادامه تحصیل در رشته مدیریت کسب و کار گرایش رفتار سازمانی و منابع انسانی در مقطع کارشناسی ارشد را فراهم نمود

۱۳ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۱:۲۲ کد : ۵۷۸۲۳ آموزشی اخبار پربازدیدترین اخبار اخبار ویژه
تعداد بازدید:۹۲۲
دکتر محمدعلی رحیمی پور سرپرست موسسه آموزشی عالی جهاد دانشگاهی گیلان خبر داد: جهاد دانشگاهی گیلان این فرصت را برای متقاضیان رشته مدیریت کسب و کار گرایش رفتار سازمانی و منابع انسانی در مقطع کارشناسی ارشد ایجاد نموده است تا داوطلبان در صورت تمایل تحصیلات خود را در این رشته ادامه دهند.
جهاد دانشگاهی گیلان امکان ادامه تحصیل در رشته مدیریت کسب و کار گرایش رفتار سازمانی و منابع انسانی در مقطع کارشناسی ارشد را فراهم نمود

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی گیلان، محمدعلی رحیمی پور اظهار کرد: رشته مدیریت کسب و کار به عنوان یکی از مهمترین رشته‌های تحصیلی حوزه تجارت در دنیای امروز شناخته می‌شود و دلیل این اهمیت، تأثیر مدیریت کسب و کار بر روی اقتصاد جهانی و همچنین بر روی زندگی افراد است. وی با اشاره به اینکه در دنیای امروز، تعداد زیادی از افراد به عنوان کارآفرینان، مدیران یا مشاوران کسب و کار فعالیت می‌کنند افزود: این افراد برای موفقیت در کسب و کار خود، نیاز به داشتن مهارت‌های مدیریتی نوین دارند و علاوه بر اینکه رشته مدیریت کسب و کار به دانشجویان، مهارت‌های مدیریتی لازم برای موفقیت در کسب و کار را آموزش می‌دهد می تواند به روند جهانی شدن رقابت در بازارهای کار و نیاز به کارآفرینی و خلق شغل، آموزش‌های مرتبط با مدیریت کسب و کار برای افرادی که به دنبال ایجاد کسب و کار خود هستند، کمک کند. 
سرپرست موسسه آموزشی عالی جهاد دانشگاهی گیلان در راستای اهمیت این گرایش گفت: رشته مدیریت کسب و کار به دانشجویان، مهارت‌های مدیریتی لازم برای راه‌اندازی و مدیریت کسب و کارهای موفق را آموزش می‌دهد و به افراد کمک می‌کند تا به خوبی برای رقابت در بازارهای کار آماده شوند. دلیل این اهمیت، تأثیر مدیریت کسب و کار بر روی اقتصاد جهانی و همچنین بر روی زندگی افراد است.
آموزش‌های مرتبط با مدیریت کسب و کار برای افرادی که به دنبال ایجاد کسب و کار خود هستند بسیار حائز اهمیت است. علاوه بر این، با توجه به روند جهانی شدت رقابت در بازارهای کار و نیاز به کارآفرینی و خلق شغل، داشتن مهارت‌های مدیریتی در کسب و کار بسیار حائز اهمیت است. 
وی با تاکید بر اهمیت رشته مدیریت کسب و کار در ایجاد مهارت‌های مدیریتی لازم برای موفقیت در کسب و کار خاطرنشان کرد: این مهارت‌ها شامل مهارت‌های مدیریتی مالی، منابع انسانی، بازاریابی، رهبری، استراتژی و برنامه‌ریزی است. این آموزش‌ها به افراد کمک می‌کنند تا به خوبی برای رقابت در بازارهای کار آماده شوند.

 


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: مدیریت کسب و کار کارشناسی ارشد کارشناسی ارشد ناپیوسته رفتار سازمانی و منابع انسانی